فرمانده انتظامي شهرستان فراهان از دستگيري سارق لوازم برق درعمليات روز گذشته پليس اين شهرستان و کشف ۵ فقره سرقت خبرداد. 
کد خبر: ۱۰۲۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ 16 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " علیرضا معیریان" افزود: در پي وقوع چند فقره سرقت سيم و کابل و ديگر لوازم برقي در سطح شهرستان فراهان و حمل اموال سرقتی به وسیله یک دستگاه خودروی سواری، موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس اين شهرستان قرار گرفت.
وي یادآورشد: مأموران انتظامي پليس شهرستان فراهان با فعال کردن گشت هاي ويژه در نيمه هاي شب به صورت محسوس و نامحسوس به فعاليت پرداختند تا اين که سرانجام با تكميل شدن تحقيقات یک سارق سابقه دار که ساکن شهرستان اراک بود در این زمینه شناسایی شد.
فرمانده انتظامي شهرستان فراهان یادآورشد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و اخذ نیابت سارق مورد نظر در شهرستان اراک دستگیر و بسیاری از اموال سرقتی از قبیل کنتور ديجيتال، تابلوي برق، پايه چراغ قاب کنتوربرق دربازرسی از مخفیگاه و خودروی او کشف شد.
سرهنگ" معیریان" با اشاره به انتقال سارق دستگیر شده به شهرستان فراهان اظهارداشت: سارق مذکور در بازجویی مأموران به ۵ فقره سرقت در سطح شهرستان فراهان اعتراف کرد.
این مقام انتظامی با اشاره به این که تمامی اموال سرقتی کشف شده به اداره برق شهرستان فراهان تحویل داده شد افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشكيل پرونده، براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار